Save the date: inspiratiedag werkgroep Vluchtelingen

Op zaterdag 26 oktober, 10.00 tot 16.00 uur, vindt in de Johanneskerk in Amersfoort de jaarlijkse inspiratiedag van de werkgroep Vluchtelingen van de Raad van Kerken plaats.

Tijdens deze inspiratiedag scheppen wij ruimte voor de wereld omgekeerd van het meest strenge asielbeleid naar het meest humane asielbeleid ooit. Omdat wij ten diepste geloven dat wij geroepen zijn om ons in te zetten voor vluchtelingen en asielzoekers. Met elkaar gaan we de onverschilligheid voorbij en spreken ons uit voor een humaan asielbeleid en een hartmoedige samenleving.

Save the date

Luister naar een urgente lezing van Frank Candel, directeur van Vluchtelingenwerk, geniet van een heerlijke lunch en neem deel aan inspirerende workshops. Welkom in de Johanneskerk, Westsingel 30 in Amersfoort!

Nadere informatie volgt binnenkort. U kunt deze informatie over de bijeenkomst alvast verspreiden door de flyer (pdf) te delen of de banner (jpg) toe te voegen aan uw e-mails of website.