City Movements Day – Samen voor de bloei van onze steden!

• Datum:
  • Locatie: Kerk aan het Lint
  • Adres: Alendorperweg 103, Utrecht
  • Organisatie: City Movements

Op vrijdag 8 november a.s. organiseert City Movements voor het tweede jaar een inspirerende dag vol ontmoeting, inspiratie en onderwijs. Speciaal voor christenen die zich willen inzetten voor de bloei van hun stad of woonplaats. City Movements is een groeiend netwerk van mensen met hart voor hun omgeving.

De City Movements Day biedt de mogelijkheid om leiders van tientallen netwerken uit heel Nederland te ontmoeten. Ontdek hoe zij zich inzetten voor hun stad, en deel ervaringen – als beginneling of ervaren deelnemer. Binnen City Movements staat ieder netwerk op een andere plek in hun ontwikkeling. Dit maakt het extra boeiend om te zien wat er in andere steden gebeurt.

Alan Platt en Roger Sutton zullen spreken op de dag. Deze ervaringsdeskundigen hebben enorm veel kennis en ervaring op het gebied van stadsvernieuwing en het stimuleren van positieve verandering. Ze delen handvatten en praktische tips om te helpen de volgende stap te zetten.

Praktische info:
• Datum: vrijdag 8 november 2024